اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد

اقدامات تعزیرات حکومتی در اربعین حسینی اعلام شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به طرح اربعین حسینی این سازمان گفت: ۲ هزار و ۴۱۷ پرونده در این خصوص تشکیل شده است و متخلفان به پرداخت ۳۷ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سید یاسر رایگانی روز یکشنبه در نشست خبری افزود: در بازه زمانی برگزاری اربعین حسینی، تعداد هزار و ٢۵۶ اکیپ گشت مشترک تشکیل شد که ۵ هزار و ۸۸ مورد بازرسی انجام دادند.
وی گفت: ٣۵ پرونده تخلف برای دفاتر هواپیمایی در بازه زمانی اربعین تشکیل و در حال رسیدگی است که استان تهران دارای ٢٣ پرونده تخلف و بعد از آن استان خوزستان قرار دارد.
رایگانی اظهار داشت: اگر این تخلفات در شبکه دلالی نیست در چه قالبی است که اینطور تخلف می کنند؟ با چه مجوزی یک ایرلاین خارجی به راحتی روی سایت خود بلیط شیراز نجف را ١١ میلیون اعلام می کنند؟ 
سخنگوی تعزیرات ادامه داد: تعداد هزار و ۸۷۸ واحد دارای تخلف، ۲ هزار و ۳۲ واحد بدون تخلف، هزار و ۱۷۸ واحد نیازمند تذکر برای اصلاح تخلف شناسایی شدند.
رایگانی درباره آمار کلی شعب بدوی گفت: از ابتدای امسال تعداد ۳۴۴ هزار و ۳۳۳ فقره پرونده به تعزیرات وارد، ۳۳۸ هزار و ۶۶ پرونده مختومه و ۴۸ هزار و ۹۶۴ پرونده باقی مانده است.
وی اظهار داشت: آمارها حاکی از این است که عملکرد تعزیرات رشد ۲۹۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و متخلفان ۱۷۳ هزار میلیارد ریال محکوم شدند.
سخنگوی تعزیرات درباره اجرای احکام گفت: ۱۹۸ هزار و ۳۵۳ پرونده در حوزه  کالا و خدمات، ۳۰ هزار و ۹۵۲ پرونده در حوزه قاچاق  و ۲۱ هزار و ۱۸۸ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. 
رایگانی ادامه داد: ٧٧٠میلیارد ریال اعاده حق شاکی به اجرای احکام و مبلغ ۴۶۱ میلیارد تومان به اجرای وصولی در حق صندوق دولت بوده است.
سخنگوی تعزیرات گفت: کل پرونده ها در هفت ماهه نخست سال نسبت به بازه مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته که این رقم در موضوع قاچاق رشد ۲۸ درصدی داشته است.


| شناسه مطلب: 98395




اربعین حسینی



نظرات کاربران