اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی

اعطای کتاب «روز یازدهم» به کتابخانه آستان مقدس حسینی

کتاب «روز یازدهم» نوشته جواد مختاری، شاعر اراکی به کتابخانه آستان مقدس حسینی در کربلای معلی اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از اراک، کتاب «روز یازدهم» نوشته جواد مختاری شاعر اراکی به کتابخانه آستان مقدس حسینی در کربلا اعطا شد.


جواد مختاری، نویسنده و شاعر کتاب «روز یازدهم» در این‌باره گفت: با جمعی از قرآنیان اراک یک هفته قبل از اربعین سفری به عتبات عالیات داشتیم، روز جمعه در نماز جمعه کربلا شرکت کرده و کتاب یاد شده را به امام جمعه این شهر تقدیم و ایشان از اهدای آن به مقام معظم رهبری مطلع شدند.


وی ادامه داد: امام جمعه کربلا از کتاب استقبال کرده و از معاون فرهنگی آستان درخواست کرد تا آن را در کتابخانه آستان مقدس حسینی در کربلا نگهداری کنند.


مختاری اضافه کرد: روز یازدهم نشر حوزه هنری استان و مجموعه‌ای دارای ۷۲ رباعی و دو بیتی عاشورایی در مدح حضرت عباس(ع) و حضرت علی‌اصغر(ع) است. این کتاب در سال ۹۷ در دیدار شعرا با رهبر معظم انقلاب به ایشان تقدیم شد و چاپ دوم آن نیز در امسال انجام خواهد شد.


وی از مجموعه شعری دیگر در حوزه دفاع مقدس در قالب شعرهای سپید کوتاه نیز خبرداد و گفت: در حال رایزنی هستیم تا انتشارات صریر (وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس) چاپ آن را برعهده گیرد و این کتاب به تمامی خانواده شهدا و ایثارگران تقدیم خواهد شد.


| شناسه مطلب: 98404







نظرات کاربران