عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری

عیادت سرپرست حجاج ایرانی از آیت‌الله حسینی بوشهری

 نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله حسینی بوشهری عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی به همراه چندتن از معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری از آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه که در بیمارستان بستری است، عیادت کردند.


بر اساس این گزارش، چند روز پیش در پی بروز عارضه قلبی آیت‌الله حسینی بوشهری، نائب رئیس جامعه مدرسین و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با حضور در بیمارستان ضمن پیگیری بهبودی آیت‌الله حسینی بوشهری برای سلامتی این عالم حوزوی و رئیس هیئت علمی بعثه مقام معظم رهبری دعا کرد.


گفتنی است، بر اساس اعلام تیم پزشکی، وضعیت سلامتی آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه رو به بهبود بوده و امید است در روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود.


 




نظرات کاربران