حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

حماسه اربعین حسینی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

سردار بابایی، حماسه با عظمت اربعین حسینی را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: به برکت انقلاب این اجتماع هر سال با حضور گسترده‌تر عاشقان حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم تجلیل از موکب‌داران استان در مراسم اربعین حسینی، انقلاب اسلامی را ریشه در قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با ادامه راه نهضت حسینی عزتمندانه در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور دارند.


 


وی، اربعین حسینی را یک حرکت و اجتماع عظیم در سال برشمرد و افزود: حضور میلیون‌ها انسان در چنین حرکت عظیمی موجب تحیر جهانیان شده است.


 


سردار بابایی به تلاش دشمن در جهت تضعیف این حرکت عظیم مردمی اشاره کرد و گفت: دشمن با طراحی فتنه در عراق تلاش کرد تا این حماسه عظیم مردمی کمرنگ شود، اما با هوشیاری مردم حماسه اربعین حسینی امسال با عظمت‌تر از هر زمان دیگری برگزار شد.


 


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که حماسه عظیم اربعین حسینی بدون هیچ دعوتی و کاملاً خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را در منطقه خنثی کرده است.


 


وی با بیان این که هر سال که می‌گذرد بر عظمت مراسم اربعین حسینی افزوده می‌شود، بیان داشت: دشمن سال‌ها است که می‌کوشد تا از عظمت اجتماع اربعین حسینی بکاهد، اما به برکت امام حسین (ع) این مراسم هر سال باشکوه‌تر از سال دیگری برگزار می‌شود.


 


سردار بابایی در ادامه سخنان خود به رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیرامون این مراسم باشکوه اشاره کرد و گفت: به طور حتم سربازی در مسیر امام حسین (ع) افتخاری بزرگ برای ملت شیعه است.


 


فرمانده سپاه کربلا، مراسم عظیم اربعین حسینی را نمادی از وحدت و همبستگی امت اسلامی به ویژه شیعیان معرفی کرد و افزود: اگر مسلمانان در همه مسائل این چنین وحدت و همبستگی داشته باشند دشمنان هیچ گاه به اهداف خود در کشور‌های اسلامی دست نخواهند یافت.


 


وی در ادامه سخنان خود به جایگاه معنوی و والای موکب داران حسینی اشاره کرد و گفت: با حضور خودجوش و معنوی این گروه‌ها و تشکل‌های دینی شاهد عظمت دادن به مراسم اربعین حسینی بودیم.


 


سردار بابایی، حماسه با عظمت اربعین حسینی را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و حمایت‌های صورت گرفته، این اجتماع هر سال با حضور گسترده‌تر عاشقان حسینی برگزار می‌شود.


 


منبع: خبرگزاری رسا




نظرات کاربران