مدیرکل جدید حراست سازمان حج و زیارت معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت با حضور رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت با حضور آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و حجت‌الاسلام محمد زاهدی قائم‌مقام سازمان حراست کل کشور برگزار شد.


در این مراسم که شماری از معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت حضور داشتند، از خدمات آقای جراحی مدیرکل سابق حراست سازمان حج و زیارت تقدیر و ابراهیم جهروتی زاده به‌عنوان مدیرکل جدید این سازمان معرفی شد.


رئیس سازمان حج و زیارت در این مراسم بابیان اینکه خدمت به زائران توفیق بزرگی است که خداوند به ما داده و بایستی با خدمت صادقانه در سازمان حج و زیارت آن را قدرشناسی کنیم، تصریح کرد: کسانی که در حوزه صیانت و حراست فعالیت می‌کنند، بدانند کار بسیار حساسی را برعهده دارند و در این زمینه دقت‌های لازم را داشته باشند.


وی یادآور شد: سازمان حج و زیارت مأموریت مقدسی است که این مأموریت با دست‌های پاک و نیت‌های خالص محقق می‌شود؛ بنابراین امروزه بزرگ‌ترین سرمایه سازمان حج و زیارت اعتماد اجتماعی مردم است اگر این اعتماد خدشه ببیند، به‌راحتی قابل جبران نخواهد بود.


رشیدیان تأکید کرد: بایستی این اعتماد عمومی به سازمان حج و زیارت حفظ شود و برای آن‌هم باید تدبیر داشت و اولین مرحله آن صیانت است، وظیفه ما شناسایی آسیب‌ها است و بایستی این آسیب‌ها را قبل از اینکه به مشکل تبدیل شود، برای آن تدابیر لازم را پیش‌بینی کنیم؛ بنابراین حراست با ایجاد تعامل گسترده و مناسب با بدنه اجرایی سازمان به دست می‌آید.


وی یادآور شد: از خدمات و زحمات همه‌کسانی که در موضوع حراست فعالیت کرده‌اند تشکر می‌کنیم و همه باید فرصت این خدمت‌رسانی را قدر بشناسیم و متناسب با آن خدمات شایسته‌ای داشته باشیم.


در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمد زاهدی قائم‌مقام سازمان حراست کل کشور، فعالیت در حوزه صیانت و حراست را مسئولیت بسیار حساسی برشمرد و بر تعامل همگرایی و هم‌افزایی درون سازمان تأکید کرد.


همچنین ابراهیم جهروتی زاده مدیرکل جدید حراست سازمان حج و زیارت نیز در پایان این مراسم از حسن اعتماد رئیس سازمان حج و زیارت قدردانی و ابراز امیدواری کرد که حضور وی در این مسئولیت به توسعه فضای تعامل و معنویت و کرامت و در جهت منافع مردم بیانجامد.


 




نظرات کاربران