ایران قدردان مردم ایلام است ایران قدردان مردم ایلام است ایران قدردان مردم ایلام است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایران قدردان مردم ایلام است ایران قدردان مردم ایلام است ایران قدردان مردم ایلام است ایران قدردان مردم ایلام است ایران قدردان مردم ایلام است

ایران قدردان مردم ایلام است

رئیس سازمان تبلیغات کشور بابیان اینکه مردم ایران قدردان مردم ایلام و مهران هستند، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای سال آینده، یک اداره تبلیغات اسلامی ویژه اربعین در مهران دایر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام «محمد قمی» صبح امروز (23 آبان) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، اظهار کرد: میزبانی و خدمات‌رسانی به زوار امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که نصیب مردم این استان و به‌ویژه شهر مرزی مهران شده است.


 


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بابیان اینکه اربعین یک اتفاق بزرگ تاریخی و تمدنی است، ابراز کرد: شهر مهران در ایام اربعین حسینی، درواقع به یک موکب بزرگ اربعینی تبدیل می‌شود که هر خانه و همه جای این شهر، در ایام اربعین پذیرای زوار اربعین حسینی است.


 


حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اجرای طرح تقدیر خانه به خانه از مردم مهران، یادآور شد: تقدیر خانه به خانه از مردم مهران، بیانگر قدرانی رهبر، مسئولان و عموم مردم ایران از شهروندان مهرانی است و مردم ایران قدردان مردم ایلام و مهران هستند.


 


وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی کشور دو روز گذشته به‌پاس زحمات مردم مهران در پذیرایی از زوار اربعین حسینی، با اهدای لوح و هدیه معنوی از بیش از 5 هزار نفر از مردم مهران با مراجعه به درب خانه‌های مردم این شهر، تقدیر کردند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه سازمان تبلیغات برای رونق اربعین و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در مهران عزم جدی دارد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای سال آینده، یک اداره تبلیغات اسلامی ویژه اربعین در مهران دایر خواهد کرد.


 


حجت‌الاسلامی قمی بابیان اینکه از مسئولان درخواست می‌شود که نسبت به حقیقت و باطن اربعین حسینی اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: اربعین یک اتفاق مبارک و پربرکت برای کشور و به‌ویژه استان ایلام است و باید خدمات‌رسانی‌های مردم مهران در سطح ملی روایت شود و عظمت حرکت مردم این شهر به‌صورت گسترده و چشمگیر انعکاس داده شود.


 


وی در پایان بابیان اینکه سازمان تبلیغات برای رونق اربعین و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در مهران عزم جدی دارد، خاطرنشان کرد: مهران دروازه و دریچه اصلی ورود عموم عاشقان اهل‌بیت (ع) به عتبات عالیات است که از سراسر کشور و حتی خارج از کشور نیز از این مرز برای زیارت اهل‌بیت (ع) تردد می‌کنند.


 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کشور و به‌تبع آن استان ایلام در اربعین حسینی سال جاری، به‌عنوان متولی قرارگاه فرهنگی اربعین فعالیت خوبی در مهران‌ انجام داد و در حوزه‌های مختلفی چون نماز، فضای مجازی، مشاوره و آموزش مبانی دینی، تبلیغات، بانوان فعالیت داشت.


 


حجت‌الاسلام «محمد فتاحی» خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، بعد از عملیات بزرگ اربعین حسینی، با اهدای هدایای معنوی با حضور در خانه‌های شهر مهران از شهروندان این منطقه تقدیر شد و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برنامه توزیع هدایای معنوی مقام معظم رهبری شامل لوح تقدیر و قاب یک‌تکه از فرش متبرک حرم رضوی در خانه‌ها و مغازه‌های مهران برگزار شد.


| شناسه مطلب: 98437




اربعین ایلام



نظرات کاربران