جهش بزرگ تمدنی در راه است جهش بزرگ تمدنی در راه است جهش بزرگ تمدنی در راه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جهش بزرگ تمدنی در راه است جهش بزرگ تمدنی در راه است جهش بزرگ تمدنی در راه است جهش بزرگ تمدنی در راه است جهش بزرگ تمدنی در راه است

جهش بزرگ تمدنی در راه است

محمدیان به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی اشاره کرد و گفت: جهش بزرگ تمدنی در راه است و بسیاری از افراد در خصوص یک جهش بزرگ تمدنی خود را آماده می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «حجت سید ناصر میرمحمدیان» امروز(پنجشنبه ۲۳ آبان) در مراسم تجلیل از منتخبین نوگلان حسینی(علیه السلام) و کاروان های پیاده ۲۸ صفر استان گلستان اظهار کرد: این مراسم به منظور تجلیل از نوگلان حسینی و کاروان های پیاده ۲۸ صفر در نظر گرفته شده است و باید این مسیر را ارج نهاد.


 


معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: پیاده روی اربعین یک اتفاق کم نظیر است و پس از آن اتفاق دیگری رخ داده و پیاده روی هایی است که مثل اربعین در نظر گرفته شده است که می تواند به پیاده روی جاماندگان اربعین و یا پیاده روی 30 صفر اشاره کرد.


 


محمدیان متذکر شد: تحلیل واقعی نسبت به تحولات و جریان های اطراف ما یکی از فرصت هایی است که در این گونه همایش و جشنواره ها به وجود می آید.


 


وی خاطرنشان کرد: باید از فرصت همایش ها برای تبیین درست مبانی مثل اربعین که با سرعت در حال شکل گیری است اقدام کنیم و در سالهای آینده برنامه ریزی درستی داشته باشیم و خود را برای آن آماده کنیم.


 


معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ایجاد تمدن بزرگ اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از افراد در خصوص یک جهش بزرگ تمدنی خود را آماده می کنند و برای این جهش نیاز به چنین تحلیل ها نیز وجود دارد.


| شناسه مطلب: 98442




اربعین پیاده روی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران