تجلیل از حماسه سازان اربعین حسینی در خمینی شهر اصفهان

همایش تجلیل از فعالین اربعین حسینی و حماسه سازان عاشورائی درحسینیه ایران ، شهرستان خمینی شهر اصفهان با حضور مسئولین استانی و همچنین سخنرانان ، ذاکرین و هیئات مذهبی این شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همایش تجلیل از فعالین اربعین حسینی و حماسه سازان عاشورائی درحسینیه ایران، شهرستان خمینی شهر اصفهان با حضور مسئولان استانی و همچنین سخنرانان، ذاکرین و هیئات مذهبی این شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد.


مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان اصفهان که سخنران این همایش بود در سخنانی توفیق خدمت به دستگاه امام حسین (ع) را افتخاری دانست که روزی هر کسی نمی شود.


وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و ولادت پیغمبر مهربانیها، رمز موفقیت پیامبر از نظر قرآن را در دو چیز رحمت خداوند و اخلاق نیکو دانست.


حجت‌الاسلام مهدی گرجی، پرهیز از عجب و غرور را لازمه موفقیت مسئولان هیئات مذهبی و ذاکرین دانست و کم به فقرا و نیازمندان در هر هیئت را اصلی ترین تکلیف مسئولان و پیشکسوتان هیئتی بیان کرد.


در این همایش که پرچم مقدس بارگاه حضرت اباعبدالله و قمربنی هاشم و همچنین پرچم گنبد امام رضا (ع) فضای معنوی و بسیار زیبائی به آن داده بود از مسئولان موکبهای اربعین و هئیات مذهبی شهرستان خمینی شهر با اهدای لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران