مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد

مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در حج تمتع برگزار شد

مراسم تجلیل از دست اندرکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در حج تمتع 1398 با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و  وزیر راه و شهرسازی در مجتمع فرهنگی ورزشی هما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم تجلیل از دست اندرکاران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در حج تمتع 98 با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت، عصر امروز در مجتمع فرهنگی و ورزشی هما برگزار شد.


در ابتدای این مراسم کاپیتان زنگنه، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گزارشی از روند انتقال حجاج ایرانی به عربستان در حج 98 ارائه کرد و گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران امسال این افتخار را پیدا کرد که انتقال تمامی حجاج ایرانی را با توانمندی داخلی انجام دهد و این موفقیت را باید قدر بدانیم.


وی افزود: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج 98، حدود 90 هزار زائر را با 727 پرواز از 18 ایستگاه پروازی جابه جا کرد که این اقدام یک رکورد بی نظیر را رقم زده است.


حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب با تجلیل از اقدامات شایسته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج 98 گفت: با وجود همه مشکلات و سختی‌های که در پیش‌رو داشتیم، اما شاهد همکاری بسیار موفق و خوب هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حج 98 بودیم که این موفقیت یکی از امدادهای الهی به شمار می‌آید.


وی افزود: در بسیاری از کشورها اقتدارشان را در داشتن افراد دقیقه نودی می‌دانند، زیرا مدیران دقیقه نودی هستند که مشکلات را حل می‌کنند و کشور را از تنگنا نجات می‌دهند، امسال نیز چنین موضوعی در حج 98 بوجود آمد و مدیران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توانستند این مسئله را به خوبی مدیریت کنند و با سربلندی اعزام حجاج کشورمان را انجام دهند.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، همچنین از ابراز رضایت حجاج ایرانی از نحوه اعزام در حمل و نقل هوایی خبر داد و تصریح کرد: امسال افزون بر کاهش زمان تاخیرهای هوایی، شاهد انجام پروازهای زودهنگام بودیم و هیچ مشکلی برای حجاج ایرانی در این خصوص رخ نداد و این از افتخارات هواپیمایی است.


وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)، خدمتگزاری به بندگان الهی را افتخار بزرگی دانست و یادآور شد: شما عزیزانی که در حج امسال کار انتقال حجاج را برعهده داشتید به خاطر این خدمت‌رسانی بسیار مطلوب و شایسته در نزد پرودرگار متعال از اجر و ثواب فراوانی برخودار هستید و باید از این فرصت به خوبی قدردانی کنید و از اینکه چنین توفیقی نصیب شما عزیزان شد، شاکر باشید.


همچنین در این مراسم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد و انجام تمامی پروازهای حجاج ایرانی را توسط شرکت داخلی افتخار بزرگی دانست.


در بخش دیگری از این مراسم آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت سخنرانی کرد و ضمن تجلیل از همکاری شایسته شرکت هواپیمایی، توان داخلی را در انجام پروازهای حج تمتع را بسیار موفق‌آمیز خواند.


| شناسه مطلب: 98459




حج 98 حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران