آئین تجلیل از خیّران و خادمان موکب شهدای منای قم برگزار شد/تصاویر

آئین تکریم و تجلیل از خیّران و خادمان موکب شهدای منای شهر قم با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت وسرپرست حجاج ایرانی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آئین تکریم و تجلیل از خیّران و خادمان موکب شهدای منای شهر قم روز پنجشنبه (سی‌ام آبان ماه) در ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت این شهر برگزار شد.


این نشست به همت کمیته فرهنگی اربعین استان قم و هیئت امنای موکب شهدای منا برگزار شد که در این مراسم خانواده های شهدای منای قم، خیّرین و خادمین این موکب حضور داشتند.


در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین عسکری علویه، مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان قم گزارشی از فعالیت های چهار موکب مستقر در استان قم در ایام اربعین حسینی (قرارگاه مردمی اربعین و شهدای منای قم، جمکران و حرم مطهر) ارائه و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در زمینه ارزش کارهای خیر از دیدگاه آیات و روایات بیاناتی را ایراد کرد.


آقای مهدی صالحی، مدیر حج و زیارت استان قم نیز در این همایش سخنرانی کرد و پس از آن لوح تقدیر و یادبود موکب شهدای منا به خانواده های شهدای منای قم و خیّران و خادمان این موکب اهدا شد.


گفتنی است، موکب شهدای منای قم از 17 مهرماه تا 8 آبان ماه در امامزاده شاه جمال این شهر به زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین حسینی خدمات اسکان و پذیرایی ارائه می‌کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران