شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین

شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر ایرانی در راهپیمایی اربعین

۳میلیون و ۷۰۰هزار زائر امسال در راهپیمایی اربعین شرکت کردند که ۸۵درصد بیشتر از پارسال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مسئول فرهنگی موکب داران ستاد اربعین کشور در آیین قدردانی از فعالان فرهنگی اربعین حسینی این استان در ساری با اشاره به شرکت ۳میلیون و ۷۰۰هزار ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین امسال گفت: برادری، وحدت و همکاری بویژه میان دولت ایران و عراق از مهمترین دستاورد‌های این همایش جهانی بود.
حجت الاسلام احمدی افزود: ۱۷۰هزار زائر از دیگر کشور‌های اسلامی هم از طریق ایران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه امسال شمار موکبهای ایرانی در عراق افزایش یافت، گفت: پارسال حدود 2هزار و 80موکب فعال بود که این تعداد امسال به 2هزار و 600موکب رسید.


وی با بیان اینکه مازندران از جمله استانهای فعال در آیین راهپیمایی اربعین بود، شمار موکب های مازندرانی را 21موکب اعلام کرد.


به گفته مسئول فرهنگی موکب داران ستاد اربعین کشور شعار "الحسین یجمعنا" طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب کانون وحدت دوستداران مکتب اباعبدالله(ع) است.


وی با اشاره به دیدار موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب گفت: بزودی  موکب داران ایرانی با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.


حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: با رفع برخی مشکلات، از سال آینده صدور هرگونه مجوز موکب به موکب داران از طریق ستاد فرهنگی موکب داران انجام می‌شود.
مسئول فرهنگی موکب داران ستاد اربعین کشور با اشاره به برگزاری چهارمین دوره سوگواره عبرات با عنوان اصحاب آخرالزمانی گفت: ۷هزار اثر تاکنون به دبیرخانه این سوگواره ارسال و ۳هزار اثر نیز تاکنون انتخاب شده است.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: مازندران می تواند در برپایی این سوگواره نقش بسزایی ایفا کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران