تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین

تجلیل از فعالان اربعین حسینی استان قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از فعالان اربعین حسینی از مشارکت ستاد‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی که در برگزاری حماسه اربعین حسینی مشارکت جدی داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از فعالان اربعین حسینی بیان کرد: با حضور جدی جوانان و پیشکسوتان استان قزوین خدمات مطلوب تری به نسبت استان های دیگر به زائران اربعین ارائه شد.


وی با اشاره به کلام امام علی (ع) گفت: دل‌های آباد، دل‌هایی هستند که برای رضای حق‌تعالی فعالیت می‌کنند و تنها دل‌های آباد می‌توانند امور معنوی را به سرانجام برسانند.


امام جمعه قزوین گفت: سه عنصر ایمان، تقوا و تسلیم به ما کمک می‌کند تا در کار‌های جمعی سربلند بیرون بیاییم و پیشبرد اهداف اربعین نیازمند توجه به عناصر کار جمعی در نظام دینی است.


به گفته حجت الاسلام و المسلمین عابدینی؛ این انسجامی که در جریان اربعین شاهد آن بودیم، در چالش ها و مشکلات داخلی نیز به فریاد مردم رسید و در سیل، زلزله و فتنه‌ها کشور را یاری کرد.


| شناسه مطلب: 98495




اربعین قزوین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران