رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: این رسالت عظیم رسانه‌ها است که بتوانند حماسه بزرگ اربعین را به خوبی به دنیا معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در آیین بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و تجلیل از خبرنگاران ایسنا در استانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه به جهت پوشش مناسب اخبار اربعین، از ایسنا به عنوان یک رسانه با عرق دینی و اعتقادی یاد کرد و گفت: کسب رتبه برتر در پوشش اخبار اربعین به خوبی گویای عرق دینی و اعتقادی خبرنگاران این خبرگزاری است که در تولید آثار آنها تبلور یافته است.


وی از راهپیمایی اربعین به عنوان یکی حماسه بزرگ دینی و مذهبی یاد کرد و افزود: این رسالت عظیم رسانه‌ها است که بتوانند این حماسه بزرگ را به خوبی به دنیا معرفی کنند.


وی افزود: قطعا نقش رسانه ها در جهانی کردن راهپیمایی اربعین غیرقابل انکار است و همواره قدردان زحمات خبرنگارانی هستیم که در این مسیر گام برمی‌دارند.


الهی تبار در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی بعد از چندین سال بسته بودن این مرز گفت: امسال مرز خسروی برای اولین بار توانست در کنار سه مرز دیگر کشور میزبان زوار اربعین باشد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تردد بیش از سه میلیون زائر از استان کرمانشاه در اربعین امسال گفت: علاوه بر عبور زائران از مرز خسروی، زواری نیز که از مرز مهران تردد می‌کنند نیز از محورهای استان کرمانشاه عبور می‌کنند و مدیریت این حجم عظیم تردد کار دشواری است.


الهی تبار تصریح کرد: اربعین امسال به لحاظ کمی و کیفی بسیار متفاوت از سالهای گذشته بود، به طوری که تعداد زوار از نزدیک دو میلیون نفر به 3.7 میلیون نفر رسید.


| شناسه مطلب: 98497




اربعین رسانه



نظرات کاربران