رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است

رسالت رسانه‌ها معرفی حماسه بزرگ اربعین به دنیا است

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: این رسالت عظیم رسانه‌ها است که بتوانند حماسه بزرگ اربعین را به خوبی به دنیا معرفی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در آیین بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و تجلیل از خبرنگاران ایسنا در استانهای ایلام، خوزستان و کرمانشاه به جهت پوشش مناسب اخبار اربعین، از ایسنا به عنوان یک رسانه با عرق دینی و اعتقادی یاد کرد و گفت: کسب رتبه برتر در پوشش اخبار اربعین به خوبی گویای عرق دینی و اعتقادی خبرنگاران این خبرگزاری است که در تولید آثار آنها تبلور یافته است.


وی از راهپیمایی اربعین به عنوان یکی حماسه بزرگ دینی و مذهبی یاد کرد و افزود: این رسالت عظیم رسانه‌ها است که بتوانند این حماسه بزرگ را به خوبی به دنیا معرفی کنند.


وی افزود: قطعا نقش رسانه ها در جهانی کردن راهپیمایی اربعین غیرقابل انکار است و همواره قدردان زحمات خبرنگارانی هستیم که در این مسیر گام برمی‌دارند.


الهی تبار در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی بعد از چندین سال بسته بودن این مرز گفت: امسال مرز خسروی برای اولین بار توانست در کنار سه مرز دیگر کشور میزبان زوار اربعین باشد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تردد بیش از سه میلیون زائر از استان کرمانشاه در اربعین امسال گفت: علاوه بر عبور زائران از مرز خسروی، زواری نیز که از مرز مهران تردد می‌کنند نیز از محورهای استان کرمانشاه عبور می‌کنند و مدیریت این حجم عظیم تردد کار دشواری است.


الهی تبار تصریح کرد: اربعین امسال به لحاظ کمی و کیفی بسیار متفاوت از سالهای گذشته بود، به طوری که تعداد زوار از نزدیک دو میلیون نفر به 3.7 میلیون نفر رسید.


| شناسه مطلب: 98497




اربعین رسانه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران