تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران

تجلیل از موکب داران اربعین حسینی در مازندران

آیین تجلیل از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی موکب های مازندران در اربعین حسینی 98 با حضور مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کشور در ساری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین کشور در آیین تجلیل از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی موکب‌های مازندران با اشاره به شرکت سه میلیون و ۷۰۰هزار ایرانی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی 98 گفت: برادری، وحدت و همکاری به‌ویژه میان دو ملت ایران و عراق از مهمترین دستاورد‌های این همایش جهانی بود.


وی شمار زائران دیگر کشورهای اسلامی را که از طریق ایران به پیاده روی اربعین مشرف شدند  ۱۷۰ هزار زائر و شمار موکب‌های فعال ایرانی در عراق را  دو هزار و 600 موکب اعلام کرد.


در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خانی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی مازندران و ساداتی مسئول کمیته اعزام استان ضمن خیرمقدم به تشریح فعالیت‌های کمیته فرهنگی و اعزام در اربعین 98 پرداختند.


در پایان این همایش، با اهدای لوح تقدیر از خادمین 21 موکب مازندرانی و همچنین اعضای فعال کمیته فرهنگی استان تجلیل بعمل آمد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران