ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد

ترجمه انگلیسی قرآن کریم با عنوان «قرآنیوم» منتشر شد

قرآنیوم در پاسخ به تحرکات معاندین خارجی و منافقین داخلی، که در نهایت منجر به هتک حرمت قرآن کریم شد، منتشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازایکنا، این نسخه از ترجمه انگلیسی قرآن کریم پیش از این با عنوان «قرآن علیا» ارائه شده بود که با اعمال تغییراتی این بار با عنوان قرآنیوم «Quranium» منتشر شده است.


پیش از این کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با احیای قرآن‌های منسوب به ائمه اطهار پیام روشنی به منتظران حضرت ولی عصر(عج) داد و این قدم را به عنوان نخستین گام در مسیر رجعت ائمه اطهار(ع) بیان کرد.


در نگارش قرآنیوم که ترجمه کلام الله مجید به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، پرتقالی و سایر زبان‌های لاتین است تمام حروف الفبا در دل نام جلاله الله طراحی شده و با هربار استفاده از حروف، نام جلاله الله نیز تکرار می‌شود.


حوادث اخیر، که در نهایت منجر به هتک حرمت کلام الله مجید شد، نیت اصلی آشوبگران و اغتشاشگران را که دشمنی با اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) بود برملا کرد و انتشار قرآنیوم پاسخ محکمی به این اهانت خواهد بود.


در نسخه کامل ترجمه انگلیسی قرآن در quranium بیش از ۶۷۳۲۰۰ بار نام جلاله الله تکرار شده است.


یادآور می‌شود، نسخه کامل قرآنیوم به زبان انگلیسی از طریق پایگاه دیجیتال کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در دسترس عموم قرار گرفته است. برای دانلود نسخه قرآنیوم اینجا کلیک کنید.




نظرات کاربران