برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی

برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: رواق دارالهدایه هر روز میزبان مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان از سراسر کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای ماه ربیع الاول رواق دارالهدایه به طور میانگین روزانه میزبان جشن تکلیف 200 دانش آموز بوده که در برخی از روزها این تعداد به 500 نفر هم می‎رسد.
وی افزود: در این جشن‌ها، دانش‌آموزان با حضور در مکان برگزاری مراسم، با برخی از احکام، مسائل سن بلوغ و آیین عبادی اسلام آشنا و در ادامه نیز از برنامه‌های متنوعی چون مسابقه، قرائت قرآن، سرودخوانی و قرائت زیارت امین الله بهرمند می‌شوند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ابتدای هر مراسم پس از پذیرایی، هدایایی به رسم یابود به دانش‌آموزان اهدا می‌شود، عنوان کرد: مدارس کشور با ثبت نام و تعیین وقت در رواق دارالهدایه می‌توانند جشن تکلیف دانش‌آموزان خود را در حرم مطهر رضوی برگزار کنند.
وی اظهار کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته از دانش آموزان و مسئولان مدارس حاکی از رضایتمندی حداکثری است و برخی از مدارس کشور سعی دارند تا به صورت مستمر هر سال جشن تکلیف دانش آموزان خود را در حرم مطهر رضوی برگزار کنند.
شریعتی‌نژاد اجرای برنامه‌های متنوع توسط راویان و مربیان کبوترانه را از دیگر برنامه‌های جشن‌های تکلیف حرم رضوی اعلام کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روزهایی که تعداد دانش آموازن بیش از 200 نفر باشد در رواق دارالمرحمه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این جشن‌ها اختصاص به مدارس مشهد ندارد و هر سال برخی از مدارس قزوین، خوزستان، تهران، اصفهان، اردبیل، سمنان و قم نیز جشن تکلیف دانش آموزان خود را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کنند.


منبع: آستان نیوز




مطالب مرتبط

نظرات کاربران