برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی

برگزاری دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه(س) ویژه ۹۰۰ دانش‌آموز همدانی

دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای 900 نفر از دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه استان همدان در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع اول و دوم متوسطه استان همدان با حضور در حرم مطهر بانوی کرامت در دوره شخصیت‌شناسی حضرت معصومه سلام‌الله علیها شرکت کردند.
این دوره با همکاری اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان همدان و آستان مقدس کریمه‌ اهل‌بیت(س) برگزار شد و طی آن ۴۰۰ دانش‌آموز پسر و ۵۰۰ دانش آموز دختر از مدارس متوسطه سراسر استان همدان در دو روز مختلف در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) حضور پیدا کردند.
در این دوره، سه دانش‌آموز از هر مدرسه متوسطه شامل یک خادم نماز، یک زائراولی و شاگرد ممتاز حضور داشتند که با شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آداب زیارت و کرامات حضرت آشنا شدند.
این دوره به مدت یک ساعت برای پسران و یک ساعت برای دختران در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس برپا شد و بعد از پایان دوره افراد برای زیارت به سمت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حرکت کردند.
گفتنی است، در پایان دوره نیز به قید قرعه تعدادی مفاتیح‌الجنان و کتابچه ارتباط با خدا به برخی از شرکت‌کنندگان اهدا و ۵۰ عدد کتاب حجاب و عفاف نیز به سرگروه‌های دانش‌آموزان دختر هدیه شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران