تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی

تشرف بیماران بیمارستان مرکز طبی تهران به حرم مطهر رضوی

گروهی از بیماران مرکز طبی کودکان تهران(بیمارستان دکتر قریب سابق) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران بزرگ به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این گروه از بیماران به همراه خانواده‌ها، مسئول فرهنگی، مسئول مددکاری و جمعی از خیرین بیمارستان مرکز طبی تهران عصر دیروز برای زیارت امام مهربانی‌ها به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و در حالی که زمزمه "رضا، رضا" ‌بر لب داشتند برای شفای خود و همه بیماران دعا کردند.
این گروه از زائران بعد از تشرف به حرم مطهر رضوی و بهره‌مندی از فیض زیارت به رواق دارالهدایه حرم مطهر رفتند و در ویژه برنامه فرهنگی-مذهبی که برای آن‌ها تدارک دیده شده بود شرکت کردند.
فاطمه دلبری سرپرست این کاروان زیارتی در حاشیه این تشرف معنوی گفت: این کاروان زیارتی شامل 120 نفر از بیماران صعب العلاج از سراسر کشور هستند که مراحل درمانی خود را در بیمارستان مرکز طبی کودکان تهران طی می‌کنند.
وی تصریح کرد: عده‌ای از این بیماران و خانواده‌های آن‌ها به منظور توسل به حضرت امام رضا(ع) برای شفای بیماری و عده‌ای نیز که مراحل درمانی خود را به پایان رسانده و بهبود کامل یافته‌اند به منظور شکرگزاری و تشکر از امام رضا(ع) به این سفر زیارتی مشرف شده‌اند.
دلبری افزود: بیشتر اعضای این کاروان زیارت اولی هستند و به دلیل مشکلات مالی و همچنین گذراندن دوره درمان تا کنون نتوانسته‌ بودند به زیارت امام رضا(ع) مشرف شوند.
گفتنی است؛ این گروه از زائران بعد از اتمام ویژه برنامه فرهنگی-مذهبی رواق دارالهدایه و شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء برای صرف شام میهمان خوان پربرکت امام مهربانی‌ها شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران