پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها

پرواز نخستین کاروان زائران عتبات در دور جدید اعزام ها

اعزام کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات پس از یک ماه وقفه از امروز از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد. در این دوره تمام کاروان‌ها به صورت هوایی به عتبات مشرف می‌شوند.

بر اساس برنامه‌‌‍ریزی سازمان حج و زیارت، در دور جدید اعزام‌ها که از ۹ استان و به صورت هوایی صورت می‌گیرد، ۱۰۳ کاروان به عتبات مشرف می‌شوند که نخستین اعزام نیز، صبح امروز(۳ آذرماه) انجام شد و امروز از تهران دو پرواز به سمت نجف اشرف با هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.


بر همین اساس، نخستین کاروان اعزامی تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات مشرف شد. سفر کاروان‌های زیارتی به عتبات یک هفته‌ای در نظر گرفته شده‌است و بر همین اساس ۳ شب در کربلا، ۳ شب در نجف اشرف و یک شب در کاظمین اقامت دارند.


گزارش خبرگزاری فارس حاکیست این دوره از اعزام کاروان‌ها به عتبات تا ۱۴ آذرماه ادامه دارد و تاکنون ظرفیت بسیاری از کاروان‌ها پر شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران