پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله سیدابوالفضل میرمحمدی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم پرهیزکار آیت‌الله حاج سیدابوالفضل میرمحمدی را تسلیت گفتند.


متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم پرهیزکار آیةالله آقای حاج سیدابوالفضل میرمحمدی رحمةالله‌علیه را به خاندان مکرم و فرزندان محترم و دیگر بازماندگان و به همه‌ی ارادتمندان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم. این عالم بزرگوار عمر با برکتی را با نزاهت و سلامت نفس گذرانیده و در دوران جمهوری اسلامی منشأ خدمات بوده‌اند، سالها نمایندگی در مجلس خبرگان و عضویت در شورای عالی قضائی و نیز اشتغال در دانشگاه در شمار مسئولیتهای ایشان بود. از خداوند متعال مغفرت و رحمت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت مینمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای/ ۳ آذر ۱۳۹۸    
مراسم بزرگداشت آن مرحوم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی رحمه‌الله حرم مطهر حضرت  معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران