۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد ۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد ۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد ۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد ۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد ۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد ۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد

۷۰۰ فیلم و عکس به مسابقه اربعین حسینی ارسال شد

معاونت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، با اشاره اینکه امسال تعداد شرکت کنندگان مسابقه فیلم و عکس اربعین حسینی به ۱۰۰ نفر رسید؛ گفت: ۷۰۰ اثر برای این مسابقه ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، امیر رحمانی در مراسم اختتامیه مسابقه فیلم و عکس اربعین حسینی که با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان در این مسابقه و مسئولان استانی برگزار شد؛ اظهار کرد: هر فردی در راه اربعین و اباعبدالله الحسین (ع) قدم بر دارد؛ پیروز است.


وی افزود: امسال برای دومین سال مسابقه فیلم و عکس اربعین حسینی برگزار شد؛ و نسبت به سال اول از همه لحاظ جهشی صد برابری داشتیم.


معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با بیان این مطلب که سال گذشته تعداد آثار دریافتی فیلم و عکس اربعین حسینی ۵۰ تا ۶۰ اثر بود؛ عنوان کرد: امسال ۷۰۰ اثر در این زمینه ارسال شد؛ که از این تعداد ۶۹۹ فیلم و عکس و ۳۵ فیلم کوتاه نیز بود.


به گفته رحمانی تعداد شرکت کنندگان در مسابقه فیلم و عکس اربعین حسینی ۱۰۰ نفر هستند.


وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و درود به روح شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم که توانستند امنیت برای ما ایجاد نمایند؛ تصریح کرد: از تمام کسانی که در این مسابقه شرکت کردند و از شهرداری کرج و بسیج رسانه استان البرز کمال تشکر و قدر دانی را دارم.


| شناسه مطلب: 98527




اربعین حسینی فیلم



مطالب مرتبط

نظرات کاربران