مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند

مردم خمین ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بازسازی عتبات کمک کردند

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خمین گفت: مردم این شهرستان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری حج از اراک، «حیدر خسروی» رئیس ستاد عتبات عالیات خمین گفت: تعهد امسال کمک‌های مردمی در خمین ۲ میلیارد ریال است و بیش از ۶۵ درصد از این تعهد تاکنون جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: ۲ تخته فرش به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال نیز توسط بانوان نیکوکار خمینی در قالب طرح شفاعت با گره های آسمانی برای بازسازی عتبات عالیات تولید و به صحن حضرت زهرا (س) و حرم امام حسین(ع) هدیه شد. 
خسروی بیان کرد: سه تخته فرش نیز در حال بافت است و انتظار می رود تا پایان سال به عتبات عالیات ارسال شود.
رئیس ستاد عتبات عالیات خمین اظهار داشت: در طرح شفاعت و گره های آسمانی بیش از ۲۰ بافنده در ۲ کارگاه تولیدی در حال بافت فرش هستند.
خسروی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان بیش از ۲۰۰ خادم دارد که ۱۰۰ نفر آنان بانوان هستند و هدایا و نذورات مردم را در مساجد جمع آوری می کنند.
وی تصریح کرد: چهار موکب برادران و خواهران از خمین امسال در پیاده روی اربعین حسینی به زائران خدمات ارایه دادند.
رئیس ستاد عتبات عالیات خمین افزود: هر یک از این موکب ها بیش از پنج هزار نفر را در هر وعده غذایی پذیرایی کردند.


گفتنی است خمین در جنوب استان مرکزی ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.




نظرات کاربران