موکب داران و اعضای ستاد اربعین حسینی قم تجلیل شدند

طی آیینی با حضور بهرام سرمست استاندار قم و برخی از مسئولان استانی از موکب داران و اعضای ستاد اربعین حسینی قم تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این آیین که سه شنبه شب درتالار کرامت استانداری قم برگزار شد معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در سخنانی اظهار داشت: سالانه در قم ۱۹ مناسبت مختلف مدیریت می‌شود که موضوع پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی یکی از جدی ترین آنها می باشد.


وی بیان داشت: برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین ازمدتها قبل از آغاز این راهپیمایی و گردهمایی بزرگ، جلسه های ستاد هماهنگی به ریاست استاندار و با حضور شخصیتهایی مختلف کشوری و استانی بویژه آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی مدیریت حوزه های علمیه برگزار و تصمیم های خوبی گرفته شد.


معاون استاندار قم با اشاره به برپایی ۹۸ موکب توسط قم در مسیر حرکت زائران درشهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا خاطرنشان کرد: فارغ از استان‌های مرزی مانند خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، استاندار قم تنها استاندار استان غیر مرزی بود که به صورت ویژه از سوی وزیر کشور تقدیر شد. 


وی تعداد زائران ایرانی و خارجی اسکان یافته در قم را حدود ۲۵۰ هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: در حوزه امداد و نجات دستگاه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر بهترین خدمات را به زائران ارائه دادند و کمترین مشکل را داشتیم.


در این آیین با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار قم از بیش از ۲۰ تن از موکب داران و اعضای ستاد اربعین قم تجلیل شد.


| شناسه مطلب: 98534




اربعین قم



مطالب مرتبط

نظرات کاربران