بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد

بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه و سازمان حج برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و کارکنان بسیجی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مراسم گرامیداشت هفته بسیج عصر چهارشنبه (ششم آذرماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و کارکنان بسیجی در سالن آمفی تئاتر این سازمان برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در سخنانی به برخی از شاخصه‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیجیان به همه ما درس عشق آموختند و برای دفاع از انقلاب اسلامی تا جان دل ایستادگی کردند؛ زیرا ایثارگری در راه دین از شاخصه های یک بسیجی است.


وی تبعیت از فرامین رهبری، استقامت و پایداری، زمان‌شناسی، شجاعت و پرهیز از ترس، اخلاص و ازخودگذشتگی را ازدیگر شاخصه‌های بسیجیان برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان همیشه تابع نظر رهبر خود هستند و در راه انقلاب و اسلام پایدار بوده و با زمان‌شناسی و شجاعت در برابر زیاده خواهان می‌ایستند.


نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت از زهد و پارسایی بعنوان یکی دیگر از شاخصه های بسیجیان نام برد و تأکید کرد: رزمندگان بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌قدری در کار خود اخلاص داشتند که هرگز خستگی در آن‌ها راه نداشت. هیچ‌وقت مقام و منصب خود را به زبان نمی‌آوردند و همیشه به داده‌های الهی رضایت کامل داشتند.


دیگر سخنران این مراسم آقای علی رضا رشیدیان بود که با تبریک هفته بیسج، تصریح کرد: اگر روحیه و تفکر بسیجی در همه سازمان ها جا بیافتد کشور آباد خواهد شد.


وی از خیرخواهی بعنوان یکی از ویژگی های تفکر بسیجی نام برد و گفت: هفته بسیج باید هفته گسترش ارزش ها و فرهنگ بسیجی باشد.


برپایه این گزارش، دراین مراسم آقای سهراب فولادوند رئیس مرکز مقاومت بسیج بین الملل سازمان حج و زیارت از فعالیت ها و برنامه های این مرکز گزارشی ارائه کرد و از پنج تن از اعضای نمونه بسیج حج وزیارت تقدیر بعمل آمد.


پایان بخش این مراسم، پخش نماهنگ و شعرخوانی در بزرگداشت هفته بسیج و بسیجیان بود که با استقبال حاضران روبرو شد.




نظرات کاربران