آیت الله دری نجف آبادی:
دلارهای سعودی و نقشه های انگلیس زمینه ساز اتفاقات اخیر نجف بود

خطیب نماز جمعه اراک گفتبا اشاره به اینکه دلارهای عربستان سعودی و نقشه های انگلیس زمینه ساز اتفاقات اخیر نجف بود، تصریح کرد: آنها برای بر هم زدن آرامش مردم عراق در داخل و خارج از این کشور دست به دست هم داده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اراک با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین و دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با بسیجیان، اظهار کرد: اغتشاشات و درگیری هایی که اخیرا در برخی از استان ها و حتی خارج از مرزهای کشور صورت گرفت، توطئه بزرگی بود که با همت و هوشیاری مردم و مسئولین خنثی شد و اجازه نداد نقشه های دشمنان قسم خورده ما که مسئله بنزین را بهانه ای برای رسیدن به اهداف خود قرار داده بودند، اجرا شود.


وی ادامه داد: اتفاقات اخیر که در شهر نجف به وقوع پیوست، موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت و مطمئنا علت اصلی این وقایع تلخ و وحشتناک، دلارهای عربستان سعودی و نقشه های انگلیس خبیث بود که برای بر هم زدن آرامش مردم عراق در داخل و خارج از این کشور دست به دست هم داده بودند. مردم عراق باید در برخورد با چنین مسائلی کاملا هوشیار باشند و حساب خود را از منافقان و اغتشاشگران جدا کنند.


آیت الله دری نجف آبادی بر لزوم بسیج همه نیروهای نظامی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات و نقشه های دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا، تاکید کرد و افزود: اقدامات این عناصر فرصت طلب، به خوبی صحت و درستی راه ملت اسلام را نشان می‌ دهد و مردم ما باید بدانند که دشمنان اسلام بیکار ننشسته اند و با سرکردگی آمریکا و حمایت پادوهای جنایتکارشان، قصد تضعیف آرمان ها و ارزش های امت اسلام را دارند.




نظرات کاربران