قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین است

استاندار قم بابیان این‌که قم جزو سه استان برتر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است، بر لزوم همدلی و هم‌افزایی کامل بین بخش‌های اجرایی و رسانه‌ای در مسیر توسعه همه‌جانبه استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بهرام سرمست استاندار قم در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای اربعین با اشاره به اهمیت مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: نمایش جهانی این اجتماع عظیم با بهره‌مندی از امکانات رسانه‌ای در گسترش فرهنگ حسینی نقش بسزایی دارد.


وی فضای رسانه‌ای استان قم را در مسیر هم‌افزایی و همدلی دانست و اضافه کرد: همواره در قم در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی و نیز رخدادهای طبیعی همچون سیلاب ابتدای سال  شاهد اهتمام متولیان عرصه رسانه در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر و اطلاع‌رسانی به‌موقع و در راستای دستیابی به اهداف کلان نظام هستیم.


سرمست با تاکید بر اهمیت مستندسازی اقدام‌ها و ارتقای سطح خدمات، تصریح کرد: اقدام‌های رسانه‌ای نقش موثری در زمینه آسیب شناسایی و احصا نقاط بهبود خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی دارد.


وی به اعزام مواکب اربعین حسینی از قم اشاره کرد و گفت: قم در ایام اربعین امسال میزبان خیل زائران حسینی بود که قلم خبرنگاران و گزارش‌های تصویری بر حجم خدمات ارائه شده از سوی مواکب مردمی و نیز دستگاه‌های اجرایی صحه می‌گذارد.


استاندار قم با تاکید بر سطح خدمات و برنامه‌های استان در میزبانی از زائران و موکب‌های اعزامی به عتبات عالیات، خاطرنشان کرد: ثمره این تعامل و هم‌افزایی همه‌جانبه در قم کسب رتبه سه استان برتر در زمینه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین از سوی وزیر کشور است.


در پایان این آیین که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، از موکب‌های فعال و رسانه‌های منتخب در ایام اربعین تقدیر به عمل آمد.


| شناسه مطلب: 98558




اربعین قم



نظرات کاربران