آیت الله حسینی بوشهری:شبکه های اجتماعی امری لازم برای حوزه است

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه،ضمن تقدیر از فعالیت ها و نوآوری ها در رسانه حوزه و فعالیت آن در شبکه های اجتماعی گفت: در شرایط فعلی که عصر ارتباطات و رسانه است، نوآوری و فعالیت در شبکه های اجتماعی امری لازم و ضروری برای حوزه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت الله حسینی بوشهری  در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به همراه مدیران این مرکز از فعالیت های خبرگزاری و هفته نامه حوزه تقدیر و تجلیل کرد.


دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به نوآوری های خبرگزاری حوزه و فعالیت آن در شبکه های اجتماعی گفت: در شرایط فعلی که عصر ارتباطات و رسانه است، نوآوری و فعالیت در شبکه های اجتماعی امری لازم و ضروری برای حوزه است.


نائب رئیس جامعه مدرسین با اشاره به برگزاری نهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد، افزود: حضور و اظهار همدلی علما نسبت به یکدیگر مسئله مهمی است، لازم است این مسائل اتفاق بیفتد.


گفتنی است در دو سال اخیر اخبار در خبرگزاری حوزه 29 درصد رشد داشته و این رشد در شبکه های اجتماعی به لحاظ گسترش و مخاطب 7 برابر بوده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران