نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد

نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ شبیری زنجانی تولید شد

نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ سید‌موسی شبیری زنجانی تولید شد و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ سید‌موسی شبیری زنجانی به همت کارشناسان و محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شد و به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
متن ۱۸ عنوان از آثار مرجع عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله‌ سید‌موسی شبیری زنجانی‌(مد ظلّه العالی)، به زبان فارسی و عربی در موضوعاتی چون: اصول فقه، فقه جعفری، رجال و درایه، مشتمل بر: متن دروس خارج فقه و اصول معظم‌له (ویرایش ابتدایی) در زمینه: اجاره، نکاح، مضاربه، صوم، خمس، حج، بیع، اعتکاف، برائت و استصحاب، چندین مقاله و تعلیقه از ایشان، مانند: قاموس الرجال و صاحب آن، پرونده کلینی و کافی، لزوم ارزیابی سندی احادیث کافی و اعتبار سندی زیارت عاشورا، محتوای علمی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهند.
فتاوای معظم‌له در قالب رسالۀ توضیح‌المسائل، استفتائات و مناسک حج و عمره، کتاب حج (۲۱ جلد)، دروس خارج نکاح (۹ جلد = ۱۰۲۱ جلسه)، دروس خارج صوم (۵ جلد = ۵۴۸ جلسه)، محاضرات اصول الفقه، التعلیقات الرجالیة (۱۱ جلد) و جرعه‌ای از دریا و آشنای حق، از جمله آثاری است که در مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ سید‌موسی شبیری زنجانی مد‌ظلّه‌العالی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
گفتنی است، از خصوصیات این نرم‌افزار، ارائه آن در قالب جدید کتابخانه استاندارد می‌باشد که این قالب، علاوه بر قابلیت‌های فنی و پژوهشی تولیدات گذشته مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی‌(نور)، مانند جستجوی ساده و پیشرفته در کتاب‌ها، انتقال متن به نرم‌افزار word، دسترسی سریع به بخش‌های مفید لغت‌نامه، قرآن و کتابشناسی، ویژگی‌های تازه و مفیدی را در خود جای داده است.
برطرف شدن محدودیت در خصوص ابعاد صفحه نمایشِ دستگاه‌های مختلف، امکان به‌روزرسانی مستقیم نرم‌افزار از طریق اینترنت از سوی کاربر، در نظر گرفتن میز پژوهشی برای محقق، جستجو در متن کتاب‌ها با قابلیت اولویت‌دهی به نتایج و با عملگر‌های استاندارد، بهبود نتایج جستجو بر اساس کتاب، نویسنده، زبان و ... از جمله قابلیت‌های این قالب جدید به شمار می‌رود.
همچنین این قالب به کاربران نرم‌افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ سید‌موسی شبیری زنجانی، این اجازه را می‌دهد که بر هر قسمت دلخواه از متن کتاب، یادداشت‌نویسی کنند؛ همچنین امکان رنگی کردن، نوشتن عنوان و انتساب چند نمایه برای جستجوی سریع‌تر نیز برای کاربر فراهم شده است که همه این یادداشت‌ها، نمایه‌ها و ... در یک ابزار واحد به نام پژوه‌نگار جمع‌آوری شده و قابل مدیریت از سوی کاربر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه آثار حضرت آیت‌الله‌ سید‌موسی شبیری زنجانی، اینجا کلیک کنید.




نظرات کاربران