شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد

شورای اقامه نماز حج و زیارت اصفهان برگزار شد

حجه الاسلام گرجی: نماز سرآمد عبادتهائی است که بر انبیا و اولیا از آدم تا خاتم (ص) و عموم بندگان خداوند در هر دوره ای از حیات بشر واجب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جلسه شورای اقامه نماز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیریت حج و زیارت و اعضای شورای اقامه نماز حج و زیارت استان اصفهان بمنظورترویج  اقامه نماز جماعت در حج و زیارت استان، دفاتر زیارتی و کاروانهای عتبات عالیات و حج تمتع برگزار شد . 


در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت استان اصفهان ، نماز را بعنوان سرآمد عبادتهائی دانست که بر انبیا و اولیا از آدم تا خاتم (ص) و عموم بندگان خداوند در هر دوره ای از حیات بشر واجب شده است.


وی اهمیت نماز و اقامه این فریضه الهی به جماعت را یادآور شد و از حاضرین خواست نسبت به اقامه نماز جماعت در مجموعه حج وزیارت و ترویج فرهنگ نماز جماعت در دفاتر زیارتی ، کارگزاران و زائرین اهتمام ورزند .


در ادامه این جلسه آقای زاهدی مدیر حج و زیارت استان نیز گزارشی از فعالیتهای شورای اقامه نماز بیان کرد و از تهیه و ابلاغ دستورالعمل ترویج و توسعه اقامه نماز در بین کارگزاران زیارتی استان خبر داد .


| شناسه مطلب: 98641




اصفهان نماز



مطالب مرتبط

نظرات کاربران