چاپ گذرنامه زوار اربعین چاپ گذرنامه زوار اربعین چاپ گذرنامه زوار اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چاپ گذرنامه زوار اربعین چاپ گذرنامه زوار اربعین چاپ گذرنامه زوار اربعین چاپ گذرنامه زوار اربعین چاپ گذرنامه زوار اربعین

چاپ گذرنامه زوار اربعین

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا از چاپ و ارسال گذرنامه‌های بین المللی زوار اربعین خبر داد و گفت: سامانه اطلاع‌رسانی پلیس گذرنامه بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه‌های بین المللی بعد از صدور برگ تردد موقت اربعین، اظهار داشت: افرادی که مدارک خود را برای سفر اربعین به پلیس گذرنامه تحویل داده و برگ تردد موقت دریافت کرده بودند، هم اکنون با توجه به اینکه اطلاعاتشان در مخزن پلیس گذرنامه و مهاجرت وجود دارد، گذرنامه‌هایشان به تدریج چاپ شده و برایشان ارسال می‌شود.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا  با تأکید بر این مطلب که صدور گذرنامه‌های بین المللی بدون وقفه در جریان بوده و مراحل چاپ و ارسال گذرنامه‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: افرادی که عازم سفرهای خارجی بوده و برای دریافت گذرنامه تعجیل دارند، می‌توانند به پلیس گذرنامه یا دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و درخواست تسریع در صدور گذرنامه را داشته باشند.
وی گفت:‌ افرادی که در ایام اربعین و برای دریافت برگ تردد موقت مدارک خود را به پلیس داده‌اند هیچ نیازی به تحویل دوباره مدارک ندارند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در پاسخ به پرسش فارس در خصوص نگرانی افراد و سوالاتی که برایشان مطرح می‌شود مبنی بر اینکه « آیا گذرنامه‌شان صادر شده یا خیر؟ چطور متوجه شوند که گذرنامه به در منزل آمده و به علت نبودشان برگشت خورده » و چگونه می‌توانند پاسخ ابهامات خود را دریافت کنند،گفت: افراد باید به صورت حضوری به اداره گذرنامه شهرشان مراجعه کرده یا از طریق  تماس با شماره‌ تلفن روابط عمومی پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا  02166919597 و  ارائه کدملی و شماره رهگیری که قبلاً از دفاتر پلیس +10 دریافت کرده‌اند وضعیت گذرنامه خود را بررسی کنند که در چه مرحله‌ای قرار دارد.
وی ادامه داد: تلفن‌های گویای پلیس مهاجرت و گذرنامه به شماره‌های 66939595 و 66936555 نیز بصورت 24 ساعته و فعلا آماده  ارائه اطلاعات ضروری مورد نیاز برای اخذ گذرنامه یا دفترچه ترانزیت و موارد مشابه به شهروندان است.
سرهنگ طبایی به طرح‌های پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص اطلاع‌رسانی به افراد اشاره و تصریح کرد: هم اینک پلیس گذرنامه طرح‌های جدیدی را در خصوص اطلاع‌رسانی مراحل صدور گذرنامه و همچنین محدودیت‌های قانونی که در خروج برخی افراد اعمال شده و نیاز به اخذ مجوز دارد در دستور کار دارد؛ مسلماً  عملیاتی شدن  این طرح‌ها می‌تواند از تحمیل هزینه و ابطال وقت جلوگیری کند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا اعلام کرد: طراحی‌های لازم انجام و مجوزها نیز اخذ شده است و در آینده‌ای نزدیک سامانه اطلاع‌رسانی پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا به بهره‌برداری خواهد رسید تا مردم به راحتی از آخرین مراحل صدور گذرنامه و حتی محدودیت‌های قانونی مطلع شوند.


 


| شناسه مطلب: 98642




اربعین گذرنامه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران