مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود

مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود

شهردار مشهد با بیان این‌که تلاش داریم زائران در شرایط مناسب‌تری به حرم مطهر رضوی مشرف شوند، گفت: مسیرهای منتهی به حرم رضوی بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد مقدس، محمدرضا کلایی شهردار مشهد در سومین نشست خبری با اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی گفت: توسعه گردشگری سلامت یکی دیگر از برنامه‌های ما در مشهد است.  


وی افزود: همچنین اجرای پروژه شهر بدون گرسنه و شهر یادگیرنده، پروژه پایدارسازی خانواده، ارتقای ناوگان حمل‌ونقل‌ عمومی، توسعه کمربند جنوبی، توسعه و بهسازی مسیرهای تشرف به حرم مطهر رضوی، دیپلماسی شهری با تأکید بر شهرهای فارسی‌زبان، پروژه حمایت از توسعه گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی برای اجرای پروژه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های در اولویت است.


وی در خصوص موضوع تاب‌آوری شهری در مشهد نیز گفت: شهر مشهد از نظر برخورداری از ایمنی در سطح پایینی قرار دارد که در این راستا زیرساخت‌های بحرانی به‌صورت جدی دنبال می‌شود لذا باید آخرین تکنولوژی در موضوع بحران را داشته‌ باشیم.


وی افزود: در حال حاضر شهر مشهد از نظر نشاط اجتماعی وضعیت خوبی دارد، مردم با مشکلات اقتصادی بسیار مواجه هستند ولی حال مشهد به‌صورت نسبی حال خوشی است و باید در زمینه نشاط اجتماعی برای توسعه تاب‌آوری سرمایه‌گذاری کرد.


کلائی به پروژه نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی هم اشاره کرد و افزود: این پروژه از سال ۱۳۷۲ آغاز شده است و با همکاری استانداری و حمایت دستگاه قضایی مقرر شده‌ است در شورای راهبردی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی بخشی از مشکلات پیچیده موجود، بازنگری و با طرح و تامین مالی حل شود. بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی مشکلات بسیاری دارد، در حال حاضر ۲۹۲ پروژه دارای مشکل‌ در این بافت موجود است که امیدواریم بتوان در این شورا بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاران را حل کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران