همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد

همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی برگزار شد

همایش تجلیل از موکب‌داران خراسان رضوی با حضور مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان و مدیریت و حج و زیارت در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمری مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خراسان رضوی در همایش تجلیل از موکب‌داران این استان گفت: خوشبختانه امسال همه موکب داران و عوامل موکب‌ها با خلوص نیت قدم در این عرصه نهادند و به زائران امام حسین علیه‌السلام خدمت کردند.


وی افزود: توفیق خدمت در این راه حتماً از دعای خیر پدر و مادرها بوده و باید قدر آن را بدانیم. اگر قدرشناس باشیم خود ائمه هم کمک می‌کنند تا این راه را ادامه دهیم، ولی خدای‌ناکرده اگر قدرشناس نباشیم و خودپسندی سراغ ما بیاید این توفیق از ما سلب خواهد شد.


مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خراسان رضوی در ادامه گزارش مختصری از فعالیت‌های این کمیته را بیان کرد و از موکب داران خواست برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی اربعین در مواکب استان  و ازجمله جذب روحانی و مبلغ و یا بسته‌های فرهنگی ویژه زائران با این کمیته همکاری و ارتباط داشته باشند.


در این مراسم  آقای شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی به همراه جمعی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.


| شناسه مطلب: 98661




اربعین اربعین 98



نظرات کاربران