تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات

تقدیر از خدمات روحانی حج، عمره و عتبات

مسئول دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم در دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی از خدمات وی در حوزه حج وزیارت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم روز دوشنبه (25 آذرماه) با خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین روحی یزدی از روحانیون حج، عمره و عتبات دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه خدمات ارزنده مرحوم روحی یزدی به زائران بیت الله الحرام و عتبات عالیات را گرامیداشت و ضمن ابلاغ مراتب تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، لوح تقدیر را به خانواده وی تقدیم کرد.


گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا روحی یزدی از روحانیون حج، عمره و عتبات عالیات بود که علاوه بر ارزیابی روحانیون کاروان ها، 15 تشرف به حج تمتع، 26 تشرف به عمره مفرده و 11 تشرف به عتبات عالیات را در کارنامه خدمتگزاری به زائران داشت.


| شناسه مطلب: 98690




تقدیر روحانی حج



نظرات کاربران