برای نخستین بار صورت می‌گیرد؛

حضور موسسه مشعر در شانزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

موسسه فرهنگی و هنری مشعر برای نخستین‌بار در شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، موسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برای نخستین‌بار در شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته تهران شرکت می‌کند.


مؤسسه فرهنگی هنری مشعر در راه اعتلای خدمات فرهنگی در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقی، چاپ و نشر هرگونه کتب، نشریه و بروشور و انجام تمامی امورات سمعی و بصری، تولید لوح‌های فشرده و فیلم‌های آموزشی و مولتی‌مدیا در رابطه با موضوع حج و زیارت به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فعالیت کرده و در این نمایشگاه تمامی این منشورات به نمایش گذاشته شده است.


براساس این گزارش، معرفی و اطلاع رسانی از امکانات و توانایی های  این موسسه و بسترسازی به منظورشناخت بیشتر و همکاری متقابل وایجاد منظومه ای واحد از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه تخصصی است.


این گزارش حاکی است، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی از 26 تا 29 آذرماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد تا شرکت های مختلف بتوانند جدیدترین روش ها، فنون، تکنولوژی ها و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار دهند.


شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات،‌ بازاریابی و صنایع وابسته از 26 تا 29 آذرماه به مدت چهار روز هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.


علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و همچنین دیدن تولیدات این مؤسسه به محل نمایشگاههای بین‌المللی تهران، سالن 10و11 غرفه 157 مراجعه کنند.


 




نظرات کاربران