برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان

برگزاری مسابقه خطبه فدک در پاکستان

مسابقه حفظ و ترجمه خطبه فدک (فدکیه) بهمن‌ماه امسال با همکاری حوزه علمیه «جامعة الزهرا(س)» در شهر کراچی پاکستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایکنا؛ این مسابقه در دو بخش حفظ و ترجمه خطبه فدک ویژه بانوان برگزار می‌شود و نام‌نویسی در آن تا ۱۱ دی ماه ادامه دارد.


این مسابقه ۲۰ بهمن ماه امسال برابر با نهم فوریه ۲۰۲۰ میلادی در باشگاه «کهتولک» کراچی برگزار خواهد شد و مراسم توزیع جوایز نیز بیستم جمادی الثانی در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در خانه فرهنگ ایران در کراچی خواهد بود.


بر پایه این گزارش قرار است سه نفر در رشته حفظ خطبه فدک همراه با ترجمه و سه نفر در رشته حفظ به عنوان نفرات برتر معرفی ‌شوند و جوایز نقدی و غیر نقدی دریافت ‌کنند.


علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب فایل پی دی اف خطبه فدکیه می‌توانند با شمارہ ۰۳۳۳۳۲۶۷۷۹۰ و ۰۳۲۱۸۹۴۲۴۵۹ تماس بگیرند.


خطبه فدک، سخنرانی حضرت فاطمه زهرا(س) پس از رحلت پیامبر(ص) و غصب خلافت حضرت علی(ع) است که در مسجد پیامبر(ص) در مدینه ایراد شد.




نظرات کاربران