حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی

حمله بیش از 400 شهرک نشین اسرائیلی به مسجدالاقصی

طبق گزارش منابع داخلی سرزمین های اشغالی، هفته گذشته 407 شهرک نشین صهیونیست با حمایت گسترده پلیس اسرائیل به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرکز اطلاعات فلسطین روز جمعه گزارش داد که 407 شهرک نشین اسرائیلی تحت حمایت شدید پلیس اشغالگر اسرائیل هفته گذشته به مسجد الاقصی حمله کردند.


از سال 2003 میلادی ، پلیس اشغالگر اسرائیل به شهرک نشینان صهیونیست اجازه ورود غیرقانونی به مسجد الاقصی را داده و حتی با اسکورت پلیس  از این یورش ها محافظت می کند. شهرک نشینان یهودی روزانه به جز جمعه ها و شنبه ها از طریق دروازه مغربی وارد مسجدالاقصی می شوند.


شهرک نشینان صهیونیست از جمله مقامات اسرائیلی، وزرا و سیاستمداران یهودی بارها از طریق دروازه المغربی به محوطه مسجدالاقصی، مقدس ترین مکان برای مسلمانان فلسطینی یورش برده و آیین های یهودی را اجرا می کنند. آنها همچنین نمازگزاران مسلمان را آزار داده، آن ها را تحریک کرده و بعضا باعث اخراج آن ها از دروازه باب السلسیلا می شوند.


اداره اموره اسلامی بیت المقدس (اوقاف) نیز بارها خواستار توقف یورش های شهرک نشینان اسرائیلی و پلیس به مسجد الاقصی شده، که تاکنون هیچ نتیجه ای در بر نداشته است.


منبع: حوزه




مطالب مرتبط

نظرات کاربران