۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد

۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام-مهران چهار بانده شد

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام با اشاره به عملیات اجرایی شش بانده شدن مسیر مهران تا پایانه مرزی و ایجاد مسیر پیاده راه اربعین، گفت: تاکنون ۸۲ کیلومتر از مسیر ایلام به مهران چهار بانده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «علی اصغر کاظمی» در بازدید از مسیر ایلام- مهران، اظهار کرد: طول پروژه از میدان ارغوان تا پایانه مرزی مهران 102کیلومتر  است که 82کیلومتر آن به صورت 4خطه اجرا شده و 20کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در دست اقدام  است.


مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این مسیر پروژه تقاطع غیر همسطح ارغوان با ادامه دیوار کشی و احداث زیرگذر در حال تکمیل شدن است، قطعه اول حد فاصل روستای مهدی آباد تا تقاطع ماربره  4  کیلومتر به صورت بزرگراه تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد و  7 کیلومتر دیگر این قطعه در دست احداث است.


وی تصریح کرد: در این قطعه دو رشته تونل به طول های 740 و 850 متر وجود دارد، حفاری تونل 750متری به پایان رسیده و پیمانکار در حال آماده سازی لاینینگ ( پوشش بتونی) این تونل بوده و حفاری تونل 850 متری نیز با انجام 560 متر در حال اجرا است.


کاظمی گفت: قطعه دوم به طول 19 کیلومتر حد فاصل ماربره تا تقاطع صالح آباد است که مجموعاً 15کیلومتر آن تکمیل و زیر بار ترافیک قرار دارد و 4 کیلومتر باقی مانده نیز در دست اجرا است.


مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام تصریح کرد: در ادامه مسیر ساماندهی تقاطع صالح آباد به طول 2.5کیلومتر به صورت همسطح انجام گرفته است و تقاطع غیر همسطح آن با پیشرفت  20درصد در دست اجرا می باشد.


وی یادآور شد: از صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق 25 کیلومتر  به صورت چهار خطه انجام شده و هم اکنون تکمیل پل های بزرگ در منطقه کنجانچم  درحال اجرا است و  اصلاح مسیر رفت نیز در این منطقه (کنجانچم ) به انجام رسیده و برای تکمیل مسیر برگشت نیز  در حال برآورد و  بررسی اجرای عملیات تکمیلی هستیم.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: در روزهای آینده عملیات اجرایی شش بانده شدن مسیر مهران تا پایانه مرزی و ایجاد مسیر پیاده راه اربعین در کنار این طرح و همچنین احداث تقاطع های غیر همسطح کنارگذر های مهران را اجرایی خواهیم کرد.


| شناسه مطلب: 98759




ایلام مرز مهران



نظرات کاربران