علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند

علما باید به راهکارهای عملی تقریب، بیش از پیش بیندیشند

بازرس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با بیان اینکه علما در همه مذاهب، الگوی مردم هستند، بر نقش مهم آنان در تحقق وحدت اسلامی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «ابراهیم رازینی» دستیار دبیر کل مجمع تقریب در امور علما در گفتگو با خبرگزاری تقریب، پیرامون نقش علما در وحدت جهان اسلام اظهار داشت:نقش علما در این زمینه نقشی تعیین کننده است؛ برای پیروان تمامی مذاهب اسلامی، حرف عالمان دینی حجت است.
وی با تأکید بر اینکه عالمان دین برای مردم الگو هستند، اظهار کرد: در زمان انقلاب اسلامی امام راحل الگوی مردم بودند و درحال حاضر مقام معظم رهبری در نقش این الگو هستند، در نتیجه مردم پیرو و تابع علما هستند.
رازینی ادامه داد: علما امکانات فرهنگی چون تریبون نماز جمعه و تفسیر قرآن کریم را در اختیار دارند که در آیات متعدد آن بر وحدت بین مسلمانان تأکید شده است و علما آن را برای مردم تبیین می کنند.
وی خاطر نشان کرد که علمای جهان اسلام با شرکت در کنفرانس هایی نظیر کنفرانس وحدت می توانند نقش خود در زمینه تحقق وحدت را  بیش از پیش ایفا کنند.
رازینی تصریح کرد: علما باید به راهکارهای عملی تقریب مذاهب، بیش از پیش بیندیشند تا بتوانند تأثیر شگرفی بر مردم داشته باشند.




نظرات کاربران