اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست

اطلاعات دوسوم زائران حج تمتع خراسان شمالی به‌روز نیست

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: دوسوم زائران این استان تاکنون برای به‌روز کردن اطلاعات خود در سامانه حج و زیارت اقدامی نکرده‌ و تنها حدود پنج هزار و ۲۲۲ نفر اطلاعات خود را در سامانه حج و زیارت به‌روزرسانی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایرنا، محمدباقر قاصری شمار زائران ثبت نام شده حج تمتع را تا پایان سال ۸۶،  ۱۵ هزار نفر ذکر کرد.


وی افزود: این درحالی است که فراخوان تکمیل اطلاعات از اواخر مهر ماه امسال به صورت مکرر اطلاع رسانی شده است.


وی گفت: با وجود این، از مجموع افرادی که اطلاعات آنها به روز شده، بر اساس تاریخ اعلامی سازمان مرکزی برای شرکت در آیین حج تمتع سال آینده فقط امکان حضور تعدادی از آنها فراهم است.


قاصری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از زائران ثبت نام شده در روستاها ساکن هستند کارگزاران حج ماموریت یافته اند تا نسبت به تکمیل اطلاعات این افراد اقدام لازم را انجام دهند.


مدیر حج و زیارت خراسان شمالی ناقص بودن اطلاعات را باعث دسترسی نداشتن به زائران برای ثبت نام دانست و گفت: تکمیل شدن اطلاعات افراد در سامانه باعث می شود اطلاع رسانی بهتری به زائران در فراخوان های اعزام حج تمتع صورت گیرد.


وی افزود: با توجه به اینکه فراخوان اعزام به حج تمتع سال آینده از بهمن ماه امسال آغاز می شود در صورتی که بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه بتوانیم اطلاع رسانی بیشتری به افراد داشته باشیم امکان گرفتن سهمیه بیشتر نیز وجود دارد.


امسال یک هزار و ۶۷۰ زائر از خراسان شمالی در قالب ۱۱ کاروان به حج تمتع اعزام شدند که رشد چشمگیری نسبت به سال قبل داشت.


| شناسه مطلب: 98763




حج و زیارت زائران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران