رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است

رژیم صهیونیستی در پی نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی است

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم به دنبال نابودی زبان عربی در اراضی اشغالی و رسمیت بخشیدن به زبان عبری در این اراضی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که وزارت آموزش رژیم صهیونیستی با تصویب آئین نامه‌های جدید به دنبال رسمیت بخشیدن به زبان عبری به عنوان تنها زبان رسمی در اراضی اشغالی و نابودی زبان عربی است.
بر اساس این گزارش، این وزارتخانه آئین نامه‌های جدیدی برای معلمان درس مطالعات اجتماعی تصویب کرده است که بر اساس آن زبان عبری تنها زبان رسمی در اراضی اشغالی محسوب شده و زبان عربی به طور کامل در حاشیه قرار می‌گیرد.
آئین نامه‌های جدید بر اساس قانون نژاد پرستانه «کشور یهود» تنظیم شده است، علاوه بر آنکه این آئین نامه‌ها هفته گذشته در سند جدید بخش مطالعات اجتماعی وزارت آموزش رژیم صهیونیستی در پایگاه اطلاع رسانی آن منتشر شد.
گفتنی است، قانون نژاد پرستانه کشور یهود که ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی تصویب شد، ماه آگوست گذشته رسماً وارد برنامه درسی وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی شد.
در این قانون نژادپرستانه، زبان عبری به عنوان زبان اصلی در اراضی اشغالی معرفی شده و علاوه بر این، غیر یهودیان نیز به عنوان شهروند درجه دو شناخته می‌شوند.


| شناسه مطلب: 98768




زبان عربی اسرائیل



مطالب مرتبط

نظرات کاربران