مدیرعامل شمسا:

محدودیتی در اعزام زائران به سامرا و کاظمین نداریم

مدیرعامل شرکت شمسا با اشاره به اینکه اعزام زائران به عتبات فعلا به صورت هوایی برقراراست، گفت: زائران عتبات علاوه بر شهرهای نجف و کربلا، به کاظمین و سامرا نیز مشرف می‌شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

چندی پیش از سوی یکی از رسانه‌ها خبری درباره اعزام نکردن زائران عتبات عالیات به سامرا و کاظمین منتشر و این امر موجب شد تا برخی از زائرانی که قصد تشرف به عتبات را دارند، نگران وجود امنیت لازم در عراق و همچنین نرفتن به زیارت حرم امامین جوادین (ع) و امامین عسکریین (ع) شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از فارس، مصطفی قاسمی مدیرعامل شرکت شمسا با بیان اینکه هم‌اکنون اعزام زائران به عتبات تنها به صورت هوایی برقرار است، اظهار داشت: پس از یک ماه توقف اعزام زائران به عتبات، از آذرماه این سفرها مجدد از سرگرفته شد و با توجه به اهمیت امنیت لازم برای زائران حسینی، اعزام عاشقان سیدالشهدا (ع) فعلا به صورت هوایی صورت می گیرد.


وی ضمن تکذیب خبر اعزام نشدن زائران عتبات به شهرهای کاظمین و سامرا افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و حضور کادر امنیتی، زائران عتبات علاوه بر شهرهای نجف و کربلا، به کاظمین و سامرا نیز مشرف می‌شوند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.


قاسمی با اشاره به آمادگی شرکت شمسا برای اعزام زائران به عتبات خاطرنشان کرد: نام‌نویسی از زائران عتبات هم‌اکنون نیز درحال انجام است و ما آمادگی لازم را برای اعزام زائران به اعتاب مقدسه عراق داریم.


شرکت شمسا به عنوان متولی اعزام زائران به عتبات است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اعزام زائران در قالب کاروان‌های ۷ روزه به صورت هوایی صورت می‌گیرد که طبق برنامه‌های قبلی زائران سه روز در نجف، سه روز در کربلا و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و به زیارت سامرا هم مشرف می‌شوند.


| شناسه مطلب: 98769




شمسا عتبات زائران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران