مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود

مشهد در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات هوشمند سازی می شود

شهر مشهد مقدس در حوزه اسکان، گردشگری و سوغات با استفاده از آخرین تکنولوژی هوشمند سازی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بزودی تفاهم نامه همکاری میان معاونت زیارت استانداری و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد می‌شود.


محمد صادق براتی در دیدار دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد حضور بیشتر فعالان فرهنگی و نخبگان ‌در ایده پردازی و تحول آفرینی صنایع خلاق حوزه فرهنگی و زیارت باشیم.


وی با اشاره به نقش مرکز رشد و فناوری های فرهنگی زیارت در ایده پردازی صنایع خلاق گفت: توانمند سازی مراکز خصوصی، سمن ها و شرکت های دانش بنیان در ارائه خدمات فرهنگی و تولید محصولات فرهنگی می تواند نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ رضوی و زیارت ایفا کند.


وی افزود: سالانه شاهد حضور میلیونی زائران ایرانی و غیر ایرانی در مشهد هستیم، لذا هوشمند سازی شهرهای زیارتی کشور در دستور کار قرار دارد تا از این طریق بتوان خدمات مطلوبی در حوزه زیرساختی و فرهنگی به زائران ارائه داد.


وی تاکید کرد: توجه ویژه به ارتقاء فرهنگ میزبانی و موضوع معرفت افزایی در ایده پردازی و استفاده از طرح مطالعه توسعه کمی و کیفی زیارت در همکاری ها مد نظر قرار می گیرد.


در ادامه این نشست محمد سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و توسعه ساز معاونت علمی ریاست جمهوری به آمادگی این مرکز در کمک به پروژه هوشمند سازی شهرهای زیارتی اشاره کرد و گفت: با ارائه طرح های مناسب زائران می‌توانند با کمترین هزینه از خدمات فرهنگی و همچنین اسکان و گردشگری در شهرهای زیارتی استفاده کنند.


وی گفت: مکانی برای شرکت هایی که در حوزه صنایع خلاق فعالیت می‌کنند باید در نظر گرفته شود تا فعالیت هایشان به شکل ساماندهی شده پیگیری شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران