عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف

عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف

منابع عراقی از موفقیت حشد الشعبی در دفع حمله داعشی‌ها در جنوب موصل و دستگیری چهار تروریست در این شهر و عملیات پیش‌دستانه حشد الشعبی در بیابان نجف اشرف خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، فرماندهی عملیات سامراء از کشته شدن شماری از تروریست‌ها در بخش السیفونه در شرق سامراء خبر داد، این تروریست‌ها برای انجام عملیات تروریستی تلاش می‌کردند که به هلاکت رسیدند.
فرماندهی عملیات سامراء در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یگان سوم تیپ کماندویی فرماندهی عملیات سامراء پس از عملیات شناسایی با دوربین‌های حرارتی در بخش السیفونه در شرق سامراء، یک گروه تروریستی را زیر نظر قرار دادند که برای انجام عملیات تروریستی تلاش می‌کردند و بلافاصله با آنها مقابله کردند که به هلاکت شماری از تروریست‌ها منجر شد و بقیه هم پا به فرار گذاشتند.


خبر دیگر اینکه واحد اطلاع رسانی حشد الشعبی در بیانیه‌ای از عملیات پیش‌دستانه در بیابان استان نجف اشرف خبر داد. در این بیانیه آمده است تیپ دوم حشد الشعبی با مشارکت نیروهای امنیتی عملیات پیش‌دستانه‌ای را در محور بیابان نجف و سنگرهای امنیتی و پست‌های دیده‌بانی اطراف استان با مشارکت فرماندهی عملیات فرات مرکزی ارتش و فرماندهی پلیس انجام دادند. این بیانیه آورده است این عملیات پیش‌دستانه به شکل دوره‌ای با هدف تامین امنیت کامل اطراف استان نجف اشرف انجام می‌شود.
موفقیت حشد الشعبی در دفع حمله داعشی‌ها در جنوب موصل
موفقیت نیروهای حشد الشعبی در دفع حمله تروریست‌های داعشی در جنوب موصل از دیگر تحولات امنیتی مربوط به عراق است. هیئت حشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای تیپ 44 حشد الشعبی روز شنبه حمله تروریست‌های داعشی در در شهرستان الحضر در جنوب موصل را دفع کردند. دراین بیانیه آمده است که جزئیات این رخداد بعدا اعلام خواهد شد.
دستگیری 4 تروریست داعشی در موصل
وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای از دستگیری چهار تروریست داعشی در موصل خبر داد. در این بیانیه آمده است اداره مبارزه با جرم و جنایت فرماندهی پلیس استان نینوا بر اساس اطلاعات دقیق و همکاری شهروندان و پس از صدور احکام دستگیری چهار تروریست داعشی، آنها را در مناطق و محله‌های الاخاء، الاربجیة وگراج الشمال در سمت چپ شهر موصل دستگیر کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران