آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

آغاز سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از دی‌ماه 1398 آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مطابق سال‌های گذشته، جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان از دی‌ماه 1398 آغاز به کار خواهد کرد و این مسابقات در بخش‌های آوایی و معارفی و در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می‌شود.


مرحله دانشگاهی در بهمن و اسفند 98،‌ مرحله سراسری در مهر 99 و مرحله ملی در پاییز 99 برگزار خواهد شد. همچنین مرحله استانی بخش معارفی و حفظ در اردیبهشت‌ماه 99 برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ثبت‌نام با معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب به شماره 02532802610 داخلی 124 تماس حاصل کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران