دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت ! دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت !

دلیل رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حذف بودجه زیارت !

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد : بودجه زیارت را به دلیل برخی توقعات حذف کردیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازخبرگزاری رضوی، محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر علت حذف بودجه زیارت از بودجه  99 گفت: در سال های گذشته هر یک از شهرهایی که حرم و امامزاده ای داشتند؛ همه می خواستند سهمی از بودجه زیارت ببرند و حتی روستاهایی که امامزاده داشتند نیز می خواستند از این بودجه بهره مند شوند به همین دلیل ما بودجه زیارت را حذف کردیم.


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تخصیص اعتباری ویژه برای درمان و سلامت زائران در بودجه مشهد هم افزود : برای درمان از طرح تحول سلامت استفاده می کنیم و همه شهرهای ما حتی مشهد از آن برخوردارند و بودجه جدایی  نداریم و همان اعتبار است که دادیم .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران