زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد

زارع از اعزام زائران در هفته آخر بهمن خبر داد

معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:در حال حاضر عملیات تائید مدارک دانشگاهیان و کاروان بندی آغاز شده است.

محمد زارع،معاون اجرائی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دور جديد از زائران عمره‌‏ دانشگاهیان از هفته آخر بهمن ماه سال جاري از سراسر کشور آغاز مي‌‏شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر عمليات اجرايي عمره دانشگاهیان با تائید مدارک زائرین توسط ستاد و دفاتر شوراها در حال انجام است.
زارع گفت: در حال حاضر کاروان بندی زائرین توسط ستاد و  استانها آغاز شده و از 4 بهمن ماه زائران می توانند با مارجعه به سایت لبیک اطلاعات کاروان خود را ببینند.
وی گفت:در همایش ها و جلسات آموزشی زائران موارد مربوط به آشنایی با كشور عربستان،مسائل اجرایی سفر و  آموزش عملی احکام عمره ارائه خواهد شد.
شایان ذکر است؛ امسال 25 هزار دانشگاهی در قالب 202 کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.


| شناسه مطلب: 9883







نظرات کاربران