تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی

تفکر زینبی معیاری برای معرفی جهانی ارزش های اسلامی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: با بهره گیری ازشخصیت ،جریان فکری و رفتار حضرت زینب(س) باید ارزش های اسلامی و اصول انقلاب اسلامی ایران را به سراسر دنیا معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شخصیت حضرت زینب (س) باید به طور دقیق و کامل در جامعه، کتاب های آموزشی ، مدارس و دانشگاه ها معرفی شود.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی  ادامه داد: حضرت زینب (س) جایگاه ویژه و ارزنده ای در اسلام و بویژه در قیام عاشورا و گسترش و نشر اهداف و پیام های این نهضت بزرگ دارند.


وی تصریح کرد: در جریان عاشورا، افراد مقابل امام حسین (ع) به دنبال این بودند تا تفکر اسلام و جامعه دینی را از بین ببرند و اسلام ناب محمدی را به یک جریان انحرافی تبدیل کنند که سید الشهداء با فداکاری و نثار خون خود، خانواده و یارانشان با این اقدام و تفکر دشمنان مقابله کردند.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: اما رمز جاودانگی و ماندگاری این قیام ، روشنگری هایی بود که حضرت زینب(س) در دوران زندگی کوتاه خودشان در مکان های مختلف از جمله شام و  کوفه انجام دادند.


حجت الاسلام صاحبقرانی ادامه داد: البته باید به این موضوع توجه ویژه داشت که رفتار و سخنان حضرت زینب(س) در سایه امامت و هدایت سیدالساجدین(ع) صورت گرفته و اساساً دفاع حضرت زینب (س) از جان امام خود و نیز پیروی از سیره و بیانات ایشان، بزرگترین  درس ولایت مداری را در ارتباط با توجه به اصل ولایت فقیه نشان می دهد.


وی ادامه داد: این نوع رفتار حضرت زینب (س) باید به عنوان یک الگو و معیار برای تمام کسانی که انقلاب اسلامی را دریافت و درک کرده اند مورد استفاده قرار بگیرد و ابعاد و ارزش های این انقلاب را به تمام دنیا نشر و توسعه دهند.


حجت الاسلام صاحبقرانی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام از هر ابزار و وسیله ای در فضاهای حقیقی و مجازی برای تبلیغ علیه دین و اسلام استفاده می کنند وظیفه همه ما این است که با بهره گیری ازجریان فکری و رفتار زینبی ، ارزش های اسلامی و اصول انقلاب اسلامی ایران  را به سراسر دنیا معرفی کنیم تا از این مسیر  بستر مناسب برای آگاه سازی و آماده شدن جامعه برای  ظهور امام عصر (عج الله) فراهم شود.




نظرات کاربران