امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است

امام مسجد الحرام : اسلام جواز به قتل نفس نداده است

امام و خطیب مسجد الحرام در خطبه های نماز جمعه گفت که اسلام جواز به قتل نفس نداده است و اگر کسی به چنین کاری چه نسبت به خود و چه نسبت به دیگری دست بزند ، بزرگترین گناهان را مرتکب شده است .

امام و خطيب مسجد الحرام در خطبه هاي نماز جمعه گفت كه اسلام جواز به قتل نفس نداده است  و اگر كسي به چنين كاري چه نسبت به خود و چه نسبت به ديگري دست بزند ، بزرگترين گناهان را مرتكب شده است .

 

 وي گفت  : حفظ حرمت جان مسلمان از حرمت كعبه شريف مهم تر است .

 

به گزارش  پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از تلويزيون " الاخباريه " سعودي ، شيخ " صالح بن محمد آل طالب " از مسلمين خواست تا حرمت نفس خويش و ديگران را در شکل های مختلف نگاه داشته و آنرا حفظ كنند.

 

امام جمعه مسجد الحرام و قاضی محکمه الکبری مکه مکرمه، در ادامه خطبه هاي نماز با استمداد از آیات و روایات اسلامی ، درباره نحوه رفتار مومنان با هم ، مجموعه اي از توصيه هاي اخلافي ارايه كرد.

 

پیش بینی می شود همچون سال های گذشته با ورود زائران جمهوری اسلامی ایران و دیگر عمره گزاران به مکه مکرمه ، حضور نمازگزاران در مسجد الحرام و نمازهای جمعه و جماعت بسیار پر شور برگزار گردد.


| شناسه مطلب: 9887







نظرات کاربران