خدمات‌رسانی ۳۸ موکب استان سمنان به زائرین اربعین

حسن اسلامی راد گفت: ۳۸ موکب استان سمنان در داخل و خارج از کشور مسئول خدمت رسانی به زائرین اربعین هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حسن اسلامی راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان در همایش تجلیل از خادمین اربعین با بیان اینکه ۳۸ موکب استان سمنان در داخل و خارج از کشور مسئول خدمت رسانی به زائرین اربعین بودند، گفت: برخی از این موکب‌ها بین اللملی هستند و در سال گذشته به ۲۰ هزار نفر خدمات رسانی کردند.


وی با بیان اینکه امسال موکب‌های استان سمنان در ایام اربعین مسئولیت اسکان و تغذیه ۵۰ هزار نفر را بر عهده داشتند، افزود: موکب‌های استان سمنان در شهر‌های نجف، کربلا و مرز مهران به زائران اربعین خدمات رسانی کردند.


اسلامی راد با بیان اینکه امسال یک هزار و ۹۴۵ خادم از استان سمنان مسئولیت خدمات رسانی به زائران اربعین را بر عهده داشتند، تصریح کرد: در مجموع طی ایام اربعین ۱ میلیون و ۵۵۵ هزارو ۹۳۵ نفر در موکب‌های استان سمنان اسکان و پذیرایی شدند.


دبیر ستاد اربعین استان سمنان در ادامه با بیان اینکه علاوه بر اسکان و تغذیه خدمات درمانی نیز به زائران ارائه شد، گفت: پزشکان و پرستاران استان سمنان نیز در موکب سفیدپوشان به زائران حسینی خدمات رسانی کردند.


وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به ۹ هزار زائر از استان سمنان در پیاده روی اربعین شرکت کردند، افزود: امسال نیز این آمار به ۲۹ هزار نفر رسید که این همه نشان از عشق و ارادات مردم استان سمنان به سیدالشهدا (ع) است.


 


| شناسه مطلب: 98870




اربعین



مطالب مرتبط

نظرات کاربران